Nasze kursy

ODZ

Praktyczne zarządzanie projektami w pracy biegłego rewidenta

Co zyskasz?

Kurs zalicza 16 godzin obligatoryjnego doskonalenia zawodowego w 2024 r.

  • Przygotowanie uczestników do samodzielnego zaplanowania i nadzorowania realizacji projektu.

  • Uzgodnienie języka i narzędzi stosowanych dla planowania i nadzorowania realizacji projektu.

  • Przedyskutowanie i omówienie praktycznych doświadczeń w zakresie różnych technik planowania, zarządzania ryzykiem w projekcie, planowania i monitorowania kosztów projektu.

Program

1. Wstęp

  • Co to jest projekt i czym różni się od innych form pracy?
  • Dlaczego plan projektu może być tylko "good enough" a nigdy "perfect" i jakie są tego konsekwencje? 
  • Jak formułować misję projektu?
  • Jakie są fazy planowania projektu? Która z nich jest najtrudniejsza, a która najważniejsza?

2. Definiowanie projektu

  • Dlaczego definiowanie projektu jest w planowaniu projektu najtrudniejsze?
  • Co to są cele projektu? Jakie rodzaje celów powinno się rozważyć? Dlaczego definiowanie celów to jedna z najtrudniejszych dyskusji w planowaniu projektu?
  • Co to są produkty projektu i czym różnią się od celów projektu? Dlaczego tak się dzieje?
  • Jak ustalać priorytety w projekcie? Dlaczego ich ustalenie jest konieczne dla rozpoczęcia szczegółowego planowania projektu a później będzie już praktycznie niemożliwe do ustalenia?
  • Dlaczego nie wolno przygotowywać WBS od razu w komputerze?
  • Dlaczego w pracy nad WBS proces jest ważniejszy niż wynik?
  • Co to jest sieć projektu i po co się ją opracowuje?
  • Jak zweryfikować poprawność sieci projektu?
  • Na czym polega etapowe planowanie projektu? Jakie wynikają z niego korzyści?
  • Jak wygląda modelowa struktura zarządzania projektem? Jakie występują w niej role?

3. Szacowanie zasobów

  • Jakie są metody szacowania zasobów i kiedy je zastosować?
  • Jak określić kto jest potrzebny do realizacji i zarządzania pracami w projekcie?
  • Jak uzgodnić odpowiedzialność za realizację i zarządzanie pracami? Jak ją zapisać?

4. Opracowanie harmonogramu

  • Co to jest harmonogram i do czego służy?
  • Na czym polega standardowe podejście do tworzenia harmonogramu i dlaczego się ono w praktyce nie sprawdza?
  • Jak należy ulepszyć metodę ścieżki krytycznej aby była ona pomocna w codziennym zarządzaniu projektem zamiast przeszkadzać?

5. Nadzorowanie realizacji projektu

  • Jakie metody monitorowania postępu prac w projekcie można zastosować i jakie będą tego negatywne konsekwencje? Co podpowiada praktyczne doświadczenie?
  • Dlaczego każdy doświadczony kierownik projektu intuicyjnie wprowadza w swoje zachowania szereg dobrych praktyk na pierwszy rzut oka niezgodnych z regułami sztuki?
  • Jakie zasady i reguły postępowania musi ustalić i wdrożyć kierownik projektu aby upewnić się, że ma rzeczywistą kontrolę nad postępem prac?
  • Jaki "system wczesnego ostrzegania" należy wdrożyć w ramach tych reguł aby możliwe było praktyczne zarządzanie ryzykiem w projekcie?

6. Sprawdzian wiadomości

Harmonogram zajęć


  • 9.00 - 10.30 - zajęcia on-line
  • 10.30 - 10.45 - przerwa
  • 10.45 - 12.15 - zajęcia on-line
  • 12.15 - 12.45 - przerwa
  • 12.45 - 14.15 - zajęcia on-line
  • 14.15 - 14.30 - przerwa
  • 14.30 - 16.00 - zajęcia on-line
Monika Iwaniec

Wykładowca: Monika Iwaniec

Prezes Zarządu w grupie kapitałowej AUDITPLUS

Biegły Rewident, Doradca Podatkowy, Audytor Wewnętrzny, Project Manager IPMA, Compliance Officer, FICA London, MBA, Mediator sądowy i pozasądowy. Absolwentka: Instytutu Nauk Prawnych PAN, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Katowicach, Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej, Ecole Superieure de Commerce we Francji oraz University of Strathclyde. Obecnie doktorantka na wydziale prawa Krakowskiej Akademii oraz na wydziale finansów Uniwersytetu Ekonomicznego - zajmuje się analizą instytucjonalną prawa. Uzyskała międzynarodowe tytuły oraz certyfikaty: m.in. w zakresie zarządzania projektami: Certified Project Manager IPMA; w zakresie inżynierii finansowej: Expert En Banque Et Ingenierie Financiere; w zakresie systemów compliance: FICA London ICA oraz ACO.

Jest trenerem Zarządzania Uniwersytetu Thames Valley w Londynie z potwierdzonymi kompetencjami w 6 obszarach certyfikacji, jej portfolio zostało wyróżnione przez asesorów. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w zakresie finansów, kadr i płac oraz audytu. Jest autorką publikacji i wywiadów. Jej prace naukowe otrzymują coroczne wyróżnienia w konkursach prawniczych. Ceniony doradca i wieloletni trener oraz coach. Partnerzy i pracownicy mówią o niej: „To lokomotywa napędzająca ludzi pozytywną energią do działania i ciągłych zmian”

Dla osób, które uczestniczyły w innych kursach CE PIBR – 15% rabatu (680 zł netto).

Aby uzyskać rabat, zapłać co najmniej 10 dni przed terminem kursu.

Dodatkowe informacje

    • Proces edukacji w ramach kursu realizowany jest w formie wykładowo-warsztatowej prowadzonej on-line, literaturę przedmiotu (akty normatywne) i ćwiczeniowe materiały szkoleniowe oraz samodzielną naukę słuchacza.
    • Kurs trwa 16 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut).
    • Podstawą do uzyskania zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział. Osoby, które uczestniczyły przynajmniej w 90% godzin lekcyjnych uzyskują zaświadczenie o ukończeniu kursu. Przewidziany jest test sprawdzający zdobytą wiedzę.
    • Warunkiem przystąpienia do kursu jest wniesienie opłaty oraz wypełnienie formularza rejestracyjnego. Przesłanie formularza rejestracyjnego równoważne jest z deklaracją słuchacza o zapoznaniu się z regulaminem organizacji szkoleń w Centrum Edukacji PIBR.
    • Kurs zostanie zrealizowany, jeśli zbierze się grupa minimum 15 osób.
    • Zajęcia odbywają się za pomocą platformy clickmeeting. Wymagania techniczne dla uczestników szkolenia dostępne są tutaj.
    • Instrukcja połączenia w systemie clicmeeting dostępna jest tutaj.

Jak zapłacić?

Cena:
800,00 zł + VAT zw = 800,00 zł

Opłatę w przypadku kursu w terminie:

  • 05-06 grudnia 2024 r. wpłać do 25 listopada 2024 r. W tytule przelewu podaj symbol kursu „PZPBR20241205” oraz imię i nazwisko uczestnika kursu.

Numer konta bankowego do przelewu:

PKO BP 41 1020 1042 0000 8102 0300 2334
Polska Izba Biegłych Rewidentów
al. Jana Pawła II 80
00-175 Warszawa

Zgłoś się na szkolenie

ODZ

Praktyczne zarządzanie projektami w pracy biegłego rewidenta

Cena netto: 800 zł

Termin: 5-6 grudnia 2024 r.

Dane uczestnika szkolenia:

Administratorem danych osobowych zebranych za pośrednictwem niniejszego formularza jest Polska Izba Biegłych Rewidentów, al. Jana Pawła II 80, 00-175 Warszawa, e-mail: biuro@pibr.org.pl, (zwana dalej "PIBR"), Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wzięcia udziału w oferowanym szkoleniu. Czytaj całość

Uwagi:

Masz pytania?

Elżbieta Goławska - koordynator ds. szkoleń Zadzwoń: 22 637 31 04 Napisz: ce@pibr.org.pl